Febra meciului la femei

Untitled b

-Iubiiiiiiiiii, hai odată că începe meciul!

-Vin acum, m-ai înnebunit cu meciurile!

-Ai fost la Penny? Vreau punga de seminţe şi berea!

-Uite! Îţi mai trebuie ceva?

-Nu! Doar să calci tu hainele pentru mâine şi vezi că la bucătărie au mai rămas două farfurii nespălate. Începea meciul şi nu am mai avut timp de ele.

-…….

-Ai zis ceva?

-Nu, nu. Nimic.

– Nu pot să cred că l-au pus pe Torje pe banca de rezervă. Trebuia să fie în teren.

-Pe cine?

-Pe Torje.

-Aaa, Torje.

-Tătărușanu e genial. Avem noroc cu un portar bun.

-Portar…

-Poftim?

-Portar bun, da, aşa e.

-Vreau să-mi pui şi mie o pernă la spate. Nu stau bine.

-E lângă tine.

-Aaa, da. Scuze, sunt concentrată pe meci.

-Începu?

-Șttttt. Vai, ce fază! Să îmi stea inima!

-Deci începu…Şi nu îţi statu inima?

-Nu, din câte vezi. Termină cu tâmpeniile şi nu mă stresa.

-Mama lor de meciuri….

-Poftim?

-Ce meci interesant!

-Aşa zic şi eu, doar că ai noştri nu stau prea bine pe contraatac. Goooooooooooooooool! Mi se termină berea tocmai acum. Eşti chiar culmea!

– Şi ce vrei să fac acum?

-Câte beri ai luat de la Penny?

-Una, doar tu priveşti meciul. Eu am treburi casnice.

-Noi suntem campioni
Şut şi gol, pasă, şut şi gol, pasă
Facem legea pe stadion
Şut şi gol, pasă, şut şi gol, pasă
România strigă-n cor
Şut şi gol, pasă, şut şi gol, pasă

-Doamne, da-mi răbdare!

-Hai să-nceapă gălăgia
Hai să-nceapă gălăgia
Haide, haide România
Hai să-nceapă gălăgia

– E începută deja. Gata cu liniştea!

photo

Lasă un răspuns

