Activia te trimite la concert

    Să răsune muzica! Mă declar îndrăgostită iremediabil de sunetul bass-ului, al tobelor şi de ritmul care îmi pătrunde în vene. Faptul că stai pe canapea şi asculţi o melodie preferată şi între timp mai baţi ritmul din picior nu se compară cu explozia de energie şi bună-dispoziţie pe care ţi-o dă un concert. Eu am ales Untold. L-am trecut şi pe prietenul meu pe listă. Simt că distracţia se apropie şi de aceea mă gândesc şi la tine. Cum ar fi să câştigi nişte bilete la cele mai tari concerte de anul ăsta? Va fi genial. Imaginează-te în momentul în care asculţi piesa ta preferată live. Eşti tu, ritmul şi o mulţime de oameni care trăiesc la unison emoţia întâlnirii artiştilor preferaţi. Tot ce trebuie să faci este să cumperi unul dintre sortimentele Activia de băut( eu tocmai am cumpărat), intri pe activia.ro (sau trimiţi SMS la 1772), îţi laşi datele şi numărul de bon şi aşa te-ai înscris în competiţie. Pentru a-ţi dubla şansele, creează-ţi propria melodie, da-i share pe Facebook-ul unui prieten cu care vrei să te bucuri de experienţă şi poţi fi mai aproape de câştigarea invitaţiilor la concerte precum Gărâna Jazz Festival, Electric Castle, Muse, Untold, Spellground, Summer Well, Sia, George Enescu sau Cat Empire. Te aşteaptă distracţia.


Lasă un răspuns

