La înalțime cu Ryanair

Să alergi de fericire pe munte şi să nu îţi pese că te crede lumea nebun, să mănânci mure la 2000 de metri altitudine şi să ţi se pară că ai mâncat cea mai scumpă mâncare posibilă, să simţi bătaia vântului în păr şi să visezi că zbori. Astfel, poţi trăi fericirea pură fără constrângeri şi temeri. La 5 ani mergeam în prima mea călătorie. Entuziasmată că văd pentru prima dată muntele, am zbughit-o din mâna mamei mele şi am urcat pe o stancă mică. Îmi imaginam că sunt în vârful muntelui şi că am cucerit lumea. Nu mai conta că nu făcusem lucrul acela, important era că visul meu fusese mai puternic decât realitatea. Am iubit atât de mult muntele, încât am revenit în fiecare an să-l văd. Am luat România la pas şi am descoperit că a călători înseamnă a simţi şi a trăi. Simţi noutatea, trăieşti experienţa.

Sunt pregătită să vizitez mai mult, cel mai mult, să mă hrănesc cu locuri noi şi să gust din plăcerea noutăţii, să prind vise noi şi să nu le mai dau drumul. Mi-am făcut planul de vacanţă. Pe lângă multă bună dispozitie, am inclus o destinaţie nouă pentru mine: Valencia. Este un oraş încărcat de istorie, care pare pictat, un tablou real, o oază de linişte pe timp de zi şi un tărâm al distracţiilor pe timp de noapte, având posibilităţi de entertainment dintre cele mai diverse. Vreau să trec dincolo de pânza colorată cu uleiuri vii. Un city break low cost e perfect pentru mine, iar Ryanair îmi oferă toate facilităţile pentru un zbor aşa cum mi-am dorit. Una dintre ele este check-in-ul mobil. Poţi să faci rezervarea rapid în trei paşi simpli. Trăind în era tehnologiei, nu pot decât să mă bucur că munca mea va fi uşurată. Pe de altă parte, locuind în Craiova, am fost foarte bucuroasă să văd că Ryanair îmi pune la dispoziție un zbor direct Craiova- Valencia cu doar 29,98 euro dus-întors în luna noiembrie. Mereu căutăm vacanţe ieftine, care să ne ofere confort deplin şi distracţie cât cuprinde.

print-nouzbor-1-nouzbor-2-nou

Printre facilităţile acestei călătorii se numără şi două bagaje de mână gratuite la bord. În plus pot lua cu mine şi o vestă de salvare cu umflare automată, o dronă/quadcopter sau de ce nu, o paraşută reacționala sau sportivă. Chiar dacă ştiu că nu voi putea pleca cu aceste lucruri după mine, neavând ce sa fac cu ele, mi se pare foarte tare că politica companiei le oferă pasagerilor această facilitate. Nu se ştie niciodată când îţi trece prin cap să îţi pui sângele în mişcare, sărind cu paraşuta. Hmm, o trec pe lista de dorinţe. O altă idee foarte tare este serviciul „Zbor liniştit”. Ryanair depune eforturi permanente pentru a face călătoriile clienţilor cât mai relaxante şi mai confortabile posibil. De-a lungul anilor, clienţii Ryanair au avut rugămintea să se facă cât mai puţine anunţuri în timpul zborurilor care au loc dimineaţa devreme sau seara târziu, deoarece preferă să se odihnească. De aceea, s-a introdus serviciul „Zbor liniştit” pentru zborurile până la ora 7 dimineaţa şi după 10 seara. În acest interval, echipa companiei va reduce intensitatea luminilor din aeronava şi va efectua doar anunţuri privind siguranţa, permiţând clienţilor să se odihnească dacă doresc. Serviciul de cafe-bar de la bord va continua să funcţioneze în acest interval.

ryanair

Banii sunt foarte importanți atunci când facem referire la o călătorie, mai ales când dorim ca toate nevoile noastre să fie satisfăcute, iar cu compania Rynair chiar poţi să te simţi la înălţime şi la propriu şi la figurat cu un preţ foarte mic. Alerg întotdeauna după oferte şi cred că toţi ne dorim să cheltuim cât mai puţin. Tocmai de aceea compania aeriană ne dă prilejul de a rămâne cu mai mulţi bani în buzunar.

large_img_84

Nu întâmplător am ales oraşul Valencia. Istoria unui loc mereu m-a fascinat, am căutat povestea locului şi am considerat că orice are în spate o istorie şi a reuşit să spargă graniţele timpului, merită văzut. Imediat gândul meu a zburat către Turnurile Serranos, care au fost construite în secolul al XIV-lea şi Catedrala din Valencia construită în secolul al XIII-lea în stil gotic.

city-of-arts-and-sciences

M-am oprit asupra monumentelor istorice şi am uitat să va zic de unul dintre cele mai cunoscute obiective turistice din oraşul spaniol. Este vorba despre City of Arts and Sciences (Oraşul Artelor şi Ştiinţelor). Complexul include 6 clădiri dedicate unui domeniu artistic, ştiinţific sau cultural. Pe de altă parte, dacă vrei să te bucuri de natură, Laguna Albufera este alegerea perfectă. Iubesc relaxarea în natură, plimbările cu barca şi vreau din nou să trăiesc sentimentul din copilărie, să cuceresc lumea.

albufera-valencia

Articolul a fost scris pentru proba Ryanair, alegerea perfectă pentru un city-break low cost, din cadrul competitiei SuperBlog 2016.