Începe Spring SuperBlog 2017!

  Începe Spring  SuperBlog 2017! E cald, e soare, deci prilej numai bun să ne scoatem creativitatea de la naftalină. Odată cu mărțișorul, sosește și competiția de blogging, deci trebuie să vină și inspirația, și neapărat multă perseverență, căci până pe 11 aprilie,  avem de lucru. 

fb_img_1488131154956

 În 2016 participam pentru prima dată la Spring SuperBlog. M-am înscris târziu și nu am reușit să particip la toate probele. Am putut, totuși, să bifez niște premii. În toamnă, competiția a fost mai lungă. Erau 2 luni în care trebuia să particip la 23 de probe. Cu perseverență, am ajuns printre finaliști. 

 În cele două ediții de SuperBlog, am reușit să mă dezvolt din punct de vedere scriitural, să fiu mai creativă și perseverentă, să cunosc oameni din toate colțurile țării, să leg prietenii, să aflu lucruri noi, să îmi doresc întotdeauna mai mult de la mine și să fiu autocritic. 

Așadar, vă invit să îmi țineți pumnii! Sponsorii s-au pregătit, eu m-am pregătit, deci să curgă criticile, laudele și, sper eu, notele cât mai mari. 

Lasă un răspuns

