Am încheiat relațiile cu extratereștrii

    Am încheiat relațiile cu extratereștrii. Pentru necunoscători, asta înseamnă că mi-am schimbat telefonul. Niciodată nu am cumpărat telefoane second-hand sau fără garanție. Cu toate acestea, cu ultimul telefon am avut parte de multe ghinioane. Există două variante: ori am fost prea neîndemănatică, ori planetele s-au aliniat împotriva mea și o forță magnifică mi-l lua tot timpul din mână și îl arunca jos. Mi-a căzut pe gresie, în baie, pe ciment, în parc, în aeroport. A avut parte de câteva traume bune, care, conform specialiștilor, i-au fisurat display-ul în interior și l-au făcut să clipocească din când în când, ca o lumină de club verde. Fiind zgăriat, deși era în garanție, nu a mai putut fi primit, pe gratis, pentru reparații. 

Încet, încet am renunțat la el (era un telefon de vârf de la Samsung, și parcă, îmi părea rău să îl las). Dar Cătălin îmi spunea că a trecut vremea lui. Tot el s-a ocupat să îmi găsească un telefon perfect. Așadar, după mai multe căutări, prețuri comparate, am ajuns pe telefonultau.eu.

telefonul tau

Puncte tari ale site-ului:

-comanda ajunge rapid, produsele sunt noi, cu garanție

-am primit gratuit o folie de sticlă și o husă de un silicon cam prost, ce-i drept

-telefonul (e irelevant modelul) a avut cel mai mic preț de pe net

Puncte slabe ale site-ului:

-nu auzisem de acest site și mi-a câștigat mai greu încrederea

-deși mi se promisese și încărcător de mașină, acesta nu a mai venit. Mi s-a spus doar telefonic, pe site nu era trecut, deci nu îmi fac probleme. Poate să fie o slabă comunicare între ei.

Aș mai adăuga la punctele tari și faptul că operatorii sunt foarte amabili, te ajută când ai nevoie de ceva, iar comanda se plasează ușor pe site.

 

Lasă un răspuns

