Lăptișor de matcă pentru o studenție ușoară

   Am încheiat perioada studenției cu brio, șefă de promoție, cu amintiri frumoase, sesiune, practică și multe lucruri care mă fac uneori să regret că a trecut timpul așa repede. Acum sunt în stadiul în care cântăresc bine orice ofertă de muncă și încerc să mă decid ce master să aleg pentru a îmi continua studiile. Știu că mă așteaptă o perioadă dificilă, dar mereu am avut un ajutor, un sprijin moral, familia, dar și un aliat mai special. Acesta m-a ajutat să trec cu bine peste sesiune, să mă concentrez mai bine, să am o memorie ageră, să scap de oboseală și să fiu activă. Este vorba despre lăptișorul de matcă de la Apiland. Tot pe el mă bazez și în perioada următoare. 

20134640_1252553621538111_160299589_n

   Este bogat în vitamine și colagen, astfel fiind ideal și pentru a ne păstra o piele tânără și frumoasă. În natură este folosit pentru a hrăni albinele-regine (mătcile). Albinele lucrătoare care îl produc au o durată de viaţă de numai cinci-opt săptămâni, în timp ce regina albină – hrănită doar cu lăptişor de matcă pur ECO – trăieşte între patru şi şase ani, ceea ce înseamnă de peste 50 de ori mai mult decât suratele ei. Dacă este folosit corect şi constant, acest miraculos nutrient măreşte durata de viaţă. Acesta oferă organismului cele mai importante substanţe nutritive de care are nevoie sau de care duce lipsă. În plus, el activează, reglează şi stimulează reacţiile biologice, conferă energie fizică şi intelectuală, stimulează în mod armonios sistemul nervos, circulaţia sanguină, conferă organismului echilibru psiho-fizic şi rezistenţă la efort.

laptisor-de-matca-pur-conventional

  Vreau să vă spun că are un gust foarte bun, acrișor, nefiind absolut deloc respingător. Obișnuiesc să îl țin sub limbă câteva minute pentru o absorbție mai bună, apoi îl înghit. Prietenului meu  i-a plăcut foarte multe, și nu de puține ori l-am vâzut că dă iama la borcanul meu. 

  Se poate folosi, de asemenea, în realizarea măștilor pentru față. Recunosc, nu l-am încercat încă pentru față, dar o să o fac curând. Totodată, vreau să îl încerc și în combinație cu miere. 

  Mă declar fan produse apicole. Consider că cele mai bune tratamente  și alimente sunt cele oferite de natură. 

Lasă un răspuns

