Auchan sărbătorește luna iubirii

    Februarie este luna iubirii, luna în care primești și dăruiești fericire și iubire, nu neapărat pentru că în celelalte luni nu ai face la fel, ci pentru că îți dai seama că dragostea are o importanță majoră în viața ta, și există cineva care te iubește și pe care îl iubești: parinte, prieten, verișor, frate, și nu în ultimul rand, un suflet pereche. 

   Centrul Comercian Auchan iubește poveștile de dragoste și te invită să surprinzi momentele tandre și jucăușe cu #IubiriDePusInRama.

auchan

  Am fost încantată să descopăr kit-ul de conștientizare a emoțiilor primit de la Centrul Comercial Auchan, incluzand printre taboul fericirii mele, al unuia dintre cele mai frumoase momente, și două borcane. Unul este Borcanul Dorințelor, în care trebuie să pun visele mele, iar celălalt este borcanul care va conține motivele pentru care sunt recunoscătoare. Eu am decis să le umplu cu bomboane, și fiecare bomboană luată din borcan să reprezinte un vis împlinit sau un motiv pentru care sunt recunoscătoare.

Dacă vrei să împărtășești și tu povestea ta de dragoste, te invit între 10-25 februarie  2018 să pui #IubiriInRamă și să trăiești #bucuriaîmpreună. Vei primi un premiu instant și vei fi inclus automat într-o tombolă cu premii săptămnale, vouchere la SPA și o ședință foto. Vestea cea bună este că vei intra automat în cursa pentru premiul cel mare: o calatorie la Paris.

  Parenting PR și Centrul Comercial Auchan Craiovița susțin conectarea, respectul, iubirea și timpul petrecut împreună.


Lasă un comentariu