Psihologia la un alt nivel

     Mereu am fost pasionată de psihologie, iar la un moment dat îmi doream să devin psiholog. Conjunctura a făcut să nu fiu, nu regret, dar acum privesc cu alți ochi această meserie. Încerc să o înțeleg. Pană acum mi-am dat seama că are o legătură foarte mare cu inteligența emoțională. Și nu numai atât. Îți pune creierul în mișcare, într-un mod atât de profund, încât e ca și cum l-ai trimite să facă sport câteva ore bune, fiind interesat să capete o siluetă perfectă. 

    Fiindcă tot vorbeam de o inteligență emoțională, pot spune că inteligența propriu-zisă poate trece în umbră, atât timp cat nu știi să valorifici inteligența emoțională. Mă bazez pe faptul că mulți oameni mediocri, ajung pe funcții importante, nu neapărat pentru că sunt deștepți, ci pentru că știu să își controleze emoțiile, trările, într-un mod psihologic bine pus la punct, învață să se cunoască și să cunoască mult mai bine lumea din jur.

  Acum ceva timp l-am cunoscut pe Mihail Jianu, un psiholog din Craiova. Mă pregăteam să parcurg un test psihologic pentru un concurs și habar nu aveam ce implică, ce trebuie să fac și mai ales cum să abordez situația. El m-a ajutat într-un mod surprinzător pentru mine. Mi-a citit personalitatea, spunându-mi în doar cateva minute ce trebuie să fac. Un psiholog poate ști o grămadă de lucruri despre tine, și cel mai important te învață cum să gestionezi inteligența emoțională, atât de importantă. Să cunoști un om e o artă.

psiholog 2

    Înțelegând mai bine în ce constau teoriile lui Freud, mi-am dat seama că o grimasă, un gest, un cuvânt potrivit spus într-un mod potrivit te ajută să te definești și să îi definești pe cei din jur. 

  Dacă doriți să căpătați abilitățile acestea, Mihail Jianu vă învață psihologia la un alt nivel. Nu e vorba de a merge la un medic psiholog, nu e vorba neapărat de a avea problemă ce te trimite la psiholog,  pur și simplu este vorba de a îți deschide mintea și de a învăța lucruri noi. E ca și cum ai citi o carte despre tine și, crede-mă, finalul chiar îți va plăcea.


Lasă un comentariu