Pe plajă la ora Aurorei

                                                    Dragă jurnalule,

  Am auzit, am văzut și am simțit. Am trăit toate aceste simțuri în locul unde îmi doream să ajung, la mare. Astfel, într-o zi de august, am poposit la o oră de aur, ora aurorei pe malul mării. Voiam să văd pentru prima dată răsăritul, să simt mirosul sărat și să aud valurile. Eram fascinată. Urma un weekend în care să mă bucur de frumusețea Mării Negre. Voiam să admir delfinii, să mă bălăcesc și să lenevesc pe șezlong la soare.

3 august, ora 6:00

 Am coborât din mașină, țâșnind către mare. Prietenul meu a rămas în urmă, imortalizând cu aparatul foto reacția mea când văd pentru prima dată marea. M-am îndrăgostit de mirosul ei, am văzut nispul fin, scoicile și răsaritul mult așteptat. Uitasem de somn, uitasem că eram obosită, uitasem de drumul lung. 

M-am bălăcit până la orele prânzului, apoi am plecat către hotel. Albastrul marin mi s-a ivit din nou în fața ochilor. Impunător, măreț, primitor, Hotelul Aurora din Mamaia ne aștepta. De un albastru  asemănător mării, hotelul este așezat lângă Aqua Magic. Are 10 niveluri și 3 lifturi moderne, silențioase.

Aurora-768x566

 Am primit camera. De data aceasta, albastrul ce definea hotelul a fost îmbinat cu  gri și alb. Mereu am fost atenta la detalii, la modul în care sunt aranjate camerele hotelurilor și pensiunilor, la design și la confort. Toate camerele hotelului Aurora au fost renovate în 2008, fiind dotate cu sistem de acces pe bază de cartelă. Mi-a plăcut că este dotat cu aer condiționat. Zilele caniculare au fost mai ușor de suportat  cu ajutorul lui. Când am ieșit pe balcon, am putut admira atât Marea Neagră, cât și Lacul Suitghiol. Am fost fascinată să văd albastrul mării și al cerului, îmbinat cu albastrul lacului. 

4 august, ora 14:00

  Foamea a năvălit peste noi asemenea valurilor peste stânci. Am plecat să mâncăm. Nu la un restaurant din Mamaia, ci la restaurantul hotelului. Având un sistem de sonorizare excelent, muzica curgea lin, asemenea vinului în pahar. Trebuie să specific că de dimineață luasem un mic dejun delicios (bufet suedez cu ce vrei și ce îți poftește inima, inclus în oferta hotelului). Acum așteptam să fiu surprinsă cu un pește pregătit ca la carte sau cu o ciorbiță ușoară. Urma să mă delectez la piscina hotelului. Acolo puteam să îmi cumpăr băuturi răcoritoare și înghețată. Yammi, chiar a fost buuuună înghețata de căpșuni. Accesul la piscina hotelului era gratuit pentru turiștii cazați acolo.

oferte

5 august, ora 10:00

 Admiram marea cu gândul că sejurul meu se termină și automat și cazarea la hoteul de care m-am îndrăgostit. Recepționera era atât de amabilă și zămbăreață, chelnerii erau atât de ospitalieri, încât nu îmi părea rău doar că plec din hotel, ci și că mă despart de personalul care mi-a stat la dispoziție oricând am avut nevoie de ajutor. Am beneficiat de spălătorie și curățătorie, de servicii poștale, comenzi taxi, trezirea la cerere sau informații turistice și culturale. 

  M-am detașat de stresul cotidian și m-am bucurat de briza mării, m-am bronzat (uneori ars), am mâncat cât am putut și am uitat de eventualele diete (fără început și fără sfărșit), am dansat și cel mai important lucru este că am avut confortul pe care mi l-am dorit de la un hotel la mare.

 Avem numai o viață, în care trebuie să muncim, să muncim și iar să muncim, dar dacă nu călătorim măcar un sfert din cât muncim, atunci ne irosim și singura viață.

   Acest articol a fost scris pentru proba  Rețeta Aurora pentru distracție estivală, din cadrul competiției Spring SuperBlog 2017.

 


Lasă un comentariu